多美麗

  • ۰
  • ۰

01 خاستگاه طراحی کارت

طراحی کارت از اشیاء واقعی 卡片設計 انسان وجود داشته است، می آید.

به عنوان مثال، مانیتور، تلفن همراه، کارت ویزیت، نامه و غیره، همه کارت هایی هستند که به طور مستقل اطلاعات شبکه را توسعه داده و حمل می کنند. مردم می توانند حامل های اصلی مختلف محتوای خود را مستقیماً از طریق تلویزیون چینی بدون جابجایی سینما تماشا کنند. در این زمان، تلویزیون به عنوان ورودی محتوا به عنوان حامل عمل می کند. نامه جعبه کارت ویزیت حس قوی تری از کارت های آموزشی است. می توانید یک نامه را تا کنید تا دانش آموزان بتوانند به راحتی آن را حمل کنند و سپس در صورت نیاز برای تجزیه و تحلیل و مطالعه طرح دقیق آن را دراز کنید.

دقیقاً به این دلیل است که سبک زندگی جامعه بشری مدت‌هاست مملو از "طراحی کارت" شده است، بنابراین وقتی رابط مدیریت دستگاه در دستان ما "طراحی کارت" دارد، مردم استفاده از آن را راحت و آشنا می‌یابند.

و طراحی ساختار کارت رابط مدیریت سیستم که اکنون استفاده می کنیم از کجا می آید؟

اولین طراحی کارت برنامه نه طراحی متریال گوگل و نه طراحی ios اپل، بلکه وبوس نخل بود.

مدیریت یادگیری چند کاره و پنجره کارت سیستم webOS که توسط پالم در سال 2009 منتشر شد، تمام مخاطبان چینی را در کنفرانس تسخیر کرد. حیف که به دلیل BUG های مختلف و مشکلات کد منسوخ راه حلی برای پیشروی در بازار نداریم. اما آنها همچنین میراث بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند.

کنفرانس CES 2009

در webOS، مفهوم سنتی برنامه نویسی ضعیف شده و با یک سیستم کارت جایگزین می شود. همه وظایف در قالب کارت ظاهر می شوند. برای ورود به نمای کارت، در هر زمان روی ناحیه اشاره ضربه بزنید. وظایف در حال اجرا در نمای کارت نمایش داده می شوند و این وظایف در قالب چند پنجره ارائه می شوند. شما می توانید تمام کارهایی که در حال اجرا هستند را ببینید، می توانید با لغزش سوئیچ کنید و بعد از کلیک کردن وارد کار شوید، چنین روش عملیاتی فوق العاده است.

از همه مهمتر، روانی چندوظیفه ای در webOS را می توان تضمین کرد.می توان گفت که چندوظیفه ای webOS بهترین سیستم شبکه تلفن همراه جهان برای پلتفرم یادگیری چندوظیفه ای نیست.

02 اشکال مختلف در طراحی کارت

با نگاهی به اطراف، در واقع، برنامه هایی که ما استفاده می کنیم کم و بیش از طراحی کارت مانند استفاده می کنند. رایج ترین شکل، بنر چرخ و فلک در صفحه اصلی است.

Taobao (چپ)، فروشگاه App (راست)

محتوای متنی اصلی یا محتوای آموزشی ویدیویی را می توان با کارت حمل کرد:

نظرات عمومی (چپ)، گلبرگ (راست)

رابط کار App به اندازه سطح سیستم بزرگ است، به اندازه یک آیتم متنی کوچک است و طراحی کارت مانند اشکال مختلفی دارد. تقریباً تمام طرح های قابل تصور را پوشش می دهد.

03 مزایای طراحی کارت

و چرا بسیاری از طراحان مشتاق طراحی کارت برای ما هستند؟ البته عمدتاً به دلیل این مزایا:

1. استقلال و تمرکز

از آنجایی که طراحی کارت دارای شکاف طبیعی با محتوای دیگر خواهد بود، ایجاد یک تمرکز بصری مستقل آسان تر خواهد بود.

2. سبک و انعطاف پذیر

در مقایسه با کلیک بر روی صفحه جزئیات محتوا از لیست مدیریت سنتی، کارت را می توان مستقیماً برای گسترش تحقیق و مرور مستقیم جزئیات کلیک کرد، تجربه تعاملی سبک تر است و حالت آموزش کارت را می توان در هر زمان بازیابی کرد، که بسیار انعطاف پذیر

  • ۰۰/۱۰/۱۴
  • dolilano dolilano

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی